Carl
Starszy Kogut
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:27, 19 Maj 2007 Temat postu: Budynki Sił Zła |
|
|
Budynki Isengardu
Osada Uruk-Hai
W tym miejscu rodzą się i szkolą do walki jednostki Uruk-Hai. Pamiętaj, żeby dobrze chronić ten budynek, gdyż to właśnie tu powstają Twoje podstawowe jednostki bojowe, jakie później poślesz do boju.
Zakład oblężniczy
W tym właśnie miejscu powstają wszelkie machiny oblężnicze Armii Białej Ręki. Kiedy szykujesz oblężenie wrogiej osady, powinieneś wielokrotnie skorzystać z możliwości tego budynku.
Osada wargów
W tym miejscu szkolone są jednostki wargów, jakie później możesz posłać przeciw Jeźdzcowm Rohanu.
Piec
W tym miejscu orkowie zajmują się wyrobem wszelkiego rodzaju przedmiotów żelaznych. Także tutaj mogą być szkoleni orkowie budowniczy.
Tartak
Do tego budynku trafia drewno zdobyte w lasach Fangornu. Także tutaj, automatycznie szkoleni są orkowie budowniczy.
Dom rzeźnika
Schwytane w pobliżu obozu Isengardu zwierzęta trafiają właśnie tutaj. Tutaj są później przerabiane na pożywienie, jakim żywią się Uruk-Hai. Dbaj o ten budynek, bo głodni Uruk-Hai nie będą w stanie walczyć i łatwo staną się łupem armii wroga.
Zbrojownia
Tu powstają najpotężniejsze bronie, jakimi możesz dysponować w trakcie gry Isengardem. Budynek ten ulepsze miecze i strzały, jakimi posługują się Twoi żołnierze.
Obóz Isengardu
Miejsca oznaczone symbolem Białej Ręki stanowią swego rodzaju fundamenty. To właśnie na nich postawić będziesz mógł kolejne struktury, które odgrywają kluczową rolę w rozwoju Twojej osady.
Cytadela
Budynek ten głównie umożliwia naprawę uszkodzonych struktur w Twoim obozie. Jego strata spodowoduje natychmiastowe przerwanie prac nad naprawami. Cytadela zapewnia też obronę bazy.
Orthanc
Budynek ten jest siedzibą Sarumana. Nie może zostać zniszczony, a wejść do niego można jedynie za zgodą Sarumana.
Budynki Mordoru
Cytadela
Podstawowa struktura w Twojej osadzie. Pozwala Ci ona między innymi na wznoszenie innych struktur, a także - w razie potrzeby, ich naprawę. Budynek ten, pwoinno się bezwzględnie na koszty chronić.
Obóz Mordoru
Wizerunek Oka Saurona wenątrz Twojej bazy. Umożliwia Ci ono stawianie na jego miejscu struktur, które z kolei pozwalają na rozwój Twej infrastruktury bądź też armii.
Dom rzeźnika
Orkowie i inne stwory zamieszkujące niegościnne strony Mordoru także coś jedzą! Tu trafiają zwierzęta, z których później rzeźnik przygotowuje jedzenie. Jest to bardzo ważna struktura!
Piec
W tym miejscu orkowie zajmują się wyrobem wszelkiego rodzaju przedmiotów żelaznych. Także tutaj mogą być szkoleni orkowie budowniczy.
Zakłady oblężnicze
W tym miejscu powstawiają znane w całym Śródziemiu machiny oblężnicze Mordoru. Jeśli zatem szykujesz się do sztrumu wrogiej osady bądź twierdzy, koniecznie wyprodukuj tu wieże oblężnicze, czy też tarany.
Tartak
W budynku tym drewno zebrane i ścięte przez orków w lasach przerabiane jest na deski. Automatycznie powstają tu też orkowie rzemieślnicy.
Pałac Haradrimów
Tu przebywają żołnierze z Odległego Haradu i Rhun. Tutaj także odbywa się ich szkolenie.
Zagroda Mumakili
W tym miejscu hodowane są potężne Mumakile, jakie później użyć możesz w walce. Uważaj zawsze, by Mumakile tu wyhodowane nie wpadły w gniew!
Jaskinia orków
Tutaj powstają różnego rodzaju orkowie. Choć dość słabi, stanowią Twoją podstawową siłę wojskową, więc dobrze dbaj o ten budynek, gdyż w pierwszych minutach gry będzie on niezastąpiony.
Jaskinia trolli
Tutaj powstają zaś wielkie i silne trolle. W późniejszych etapach gry, także i ten budynek będzie miał o wiele większa znaczenie, kiedy przeciw silniejszym wrogim jednostkom będziesz mógł wystawić potężnego trolla. Dbaj o tą strukturę!
Post został pochwalony 0 razy
|
|