Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Budynki Sił Zła

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna -> BFME
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carl
Starszy Kogut
Starszy Kogut



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:27, 19 Maj 2007    Temat postu: Budynki Sił Zła

Budynki Isengardu


Osada Uruk-Hai

W tym miejscu rodzą się i szkolą do walki jednostki Uruk-Hai. Pamiętaj, żeby dobrze chronić ten budynek, gdyż to właśnie tu powstają Twoje podstawowe jednostki bojowe, jakie później poślesz do boju.


Zakład oblężniczy

W tym właśnie miejscu powstają wszelkie machiny oblężnicze Armii Białej Ręki. Kiedy szykujesz oblężenie wrogiej osady, powinieneś wielokrotnie skorzystać z możliwości tego budynku.


Osada wargów

W tym miejscu szkolone są jednostki wargów, jakie później możesz posłać przeciw Jeźdzcowm Rohanu.


Piec

W tym miejscu orkowie zajmują się wyrobem wszelkiego rodzaju przedmiotów żelaznych. Także tutaj mogą być szkoleni orkowie budowniczy.


Tartak

Do tego budynku trafia drewno zdobyte w lasach Fangornu. Także tutaj, automatycznie szkoleni są orkowie budowniczy.


Dom rzeźnika

Schwytane w pobliżu obozu Isengardu zwierzęta trafiają właśnie tutaj. Tutaj są później przerabiane na pożywienie, jakim żywią się Uruk-Hai. Dbaj o ten budynek, bo głodni Uruk-Hai nie będą w stanie walczyć i łatwo staną się łupem armii wroga.


Zbrojownia

Tu powstają najpotężniejsze bronie, jakimi możesz dysponować w trakcie gry Isengardem. Budynek ten ulepsze miecze i strzały, jakimi posługują się Twoi żołnierze.


Obóz Isengardu

Miejsca oznaczone symbolem Białej Ręki stanowią swego rodzaju fundamenty. To właśnie na nich postawić będziesz mógł kolejne struktury, które odgrywają kluczową rolę w rozwoju Twojej osady.


Cytadela

Budynek ten głównie umożliwia naprawę uszkodzonych struktur w Twoim obozie. Jego strata spodowoduje natychmiastowe przerwanie prac nad naprawami. Cytadela zapewnia też obronę bazy.


Orthanc

Budynek ten jest siedzibą Sarumana. Nie może zostać zniszczony, a wejść do niego można jedynie za zgodą Sarumana.


Budynki Mordoru


Cytadela

Podstawowa struktura w Twojej osadzie. Pozwala Ci ona między innymi na wznoszenie innych struktur, a także - w razie potrzeby, ich naprawę. Budynek ten, pwoinno się bezwzględnie na koszty chronić.


Obóz Mordoru

Wizerunek Oka Saurona wenątrz Twojej bazy. Umożliwia Ci ono stawianie na jego miejscu struktur, które z kolei pozwalają na rozwój Twej infrastruktury bądź też armii.


Dom rzeźnika

Orkowie i inne stwory zamieszkujące niegościnne strony Mordoru także coś jedzą! Tu trafiają zwierzęta, z których później rzeźnik przygotowuje jedzenie. Jest to bardzo ważna struktura!


Piec

W tym miejscu orkowie zajmują się wyrobem wszelkiego rodzaju przedmiotów żelaznych. Także tutaj mogą być szkoleni orkowie budowniczy.


Zakłady oblężnicze

W tym miejscu powstawiają znane w całym Śródziemiu machiny oblężnicze Mordoru. Jeśli zatem szykujesz się do sztrumu wrogiej osady bądź twierdzy, koniecznie wyprodukuj tu wieże oblężnicze, czy też tarany.


Tartak

W budynku tym drewno zebrane i ścięte przez orków w lasach przerabiane jest na deski. Automatycznie powstają tu też orkowie rzemieślnicy.


Pałac Haradrimów

Tu przebywają żołnierze z Odległego Haradu i Rhun. Tutaj także odbywa się ich szkolenie.


Zagroda Mumakili

W tym miejscu hodowane są potężne Mumakile, jakie później użyć możesz w walce. Uważaj zawsze, by Mumakile tu wyhodowane nie wpadły w gniew!


Jaskinia orków

Tutaj powstają różnego rodzaju orkowie. Choć dość słabi, stanowią Twoją podstawową siłę wojskową, więc dobrze dbaj o ten budynek, gdyż w pierwszych minutach gry będzie on niezastąpiony.


Jaskinia trolli

Tutaj powstają zaś wielkie i silne trolle. W późniejszych etapach gry, także i ten budynek będzie miał o wiele większa znaczenie, kiedy przeciw silniejszym wrogim jednostkom będziesz mógł wystawić potężnego trolla. Dbaj o tą strukturę!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna -> BFME Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1