Carl
Starszy Kogut
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:21, 18 Maj 2007 Temat postu: Jednostki Sił Dobra |
|
|
Jednostki Gondoru
Żołnierz
Podstawowa jednostka Gondorskiej armii. W początkowej fazie gry, doskonale nadaje się ona do obrony, a także pierwszych ataków. Dość mocny pancerz żołnierzy pozwala także na walkę w zwarciu ze słabszymi jednostkami. Jednak mimo wszytsko, doskonałym pomysłem jest trzymanie jednostek tego typu w większej grupie, gdyż pojedyncze, nie są w stanie odeprzeć ataków wrogiej armii. Żołnierze mogą przyjmować także szyki obronne.
Koszt szkolenia: 100
Czas rekrutacji: 30
Punkty życia: 100
Atak: 10
Atak po ulepszeniach: 70
Łucznik
Łucznicy to z kolei doskonałe jednostki w walce na dystans, jednak z kolei bezużyteczne w walce w zwarciu. Ich główna siła twki w doskonałym wyszkoleniu i w miarę dobrym pancerzu, który pozwala na wytrzymanie kilki ciosów, jakie może zdążyć zadać nie przyjaciel. Najlepiej jednak, by jednostki te zawsze wspierane były przez rycerzy bądź Strażników Wieży. Łucznicy mogą także używać płonących strzał, przez co stają się jeszcze groźniejsi.
Koszt szkolenia: 300
Czas rekrutacji: 30
Punkty Życia: 80
Zasięg: 350
Atak: 10
Atak po ulepszeniach: 25
Rycerz
Dosiadający konia żołnierz znakomicie nadaje się do szturmów. Uzbrojony jest on w miecz, a osłania go ciężka zbroja. Jest on bardzo silny, a ponadto może szybko się przemieszczać. Doskonała jednostka, która wiele razy uratować Cię może od klęski. Są oni jednak słabsi od jeźdzców Rohanu.
Koszt szkolenia: 800
Czas rekrutacji: 40
Punkty Życia: 240
Atak: 40
Atak po ulepszeniach: 130
Strażnik Wieży
Elitarny Strażnik Wieży to jednostka najsilniejsza w całej armii Gondoru. Doskonale spisują się oni podczas walki w zwarciu, nie potrafią jednak walczyć na dystans. Na widok Strażnika Wieży nawet najodważniejszy wróg zastanowi się chwilę czy nie stoczy za chwilę ostatniej walki w swym życiu.
Koszt szkolenia: 400
Czas budowy: 40
Punkty Życia: 160
Atak: 40
Atak po ulepszeniach: 130
Trebeusz
Machina oblężnicza Gondoru. Potrafi bombardować pozycje wroga wielkimi kamieniami, które bez problemu radzą sobie także i z większymi jednostkami. Ułatwia to prowadzenie oblężeń, ale także i obronę. Jednak, kiedy wróg zbliży się już do niej, wymaga ona obrony, gdyż nie potrafi ona strzelać do celów, znajdujących się zbyt blisko niej. Broń ta szczególnie nadaje się do nieszczenia wież oblężniczych, jakie zagrażać mogą Twojemu obozowi.
Koszt szkolenia: 1200
Czas rekrutacji: 40
Punkty Życia: 400
Zasięg: 420
Atak: 300
Atak po ulepszeniach: 500
Zasięg: 420
Strażnik
Jednostka ta, doskonale nadaja się do cichych zadań. Strażnicy, ubrani w swe zielone kamuflujące płaszcze doskonale sprawdzają się podczas ataków z ukrycia, gdzie mogą kryć się za drzewami. Uzbrojeni w łuki doskonale radzą sobię z wrogiem, póki ten nie zbliży się do nich. Mimo, iż posiadają miecze, łatwo mogą oni nie wspierani paść łupem wrogich jednostek.
Koszt szkolenia: 500
Czas rekrutacji: 30
Punkty Życia: 120
Zasięg: 350
Atak na odległość: 20
Atak z bliska: 20
Atak z bliska po ulepszeniach: 60
Atak na odległość po ulepszeniach: 35
Chorąży Gondoru
Wiele razy Gondorczycy będą musieli stanąć naprzeciw wielokrotnie większej armii wroga. Kiedy wszystko wydawać się już będzie stracone, widok powiewającej flagi przedstawiającej Białe Drzewo może dodać żołnierzom Gondoru odwagi i sił.
Jednostki Rohanu
Chłopi
Rohańczycy, którzy mimo małych umiejętności włączają się do bitew. Ich broń stanowią miecze, zaś ich osłoną są zbroje. Potrafią oni jednak reperować budynki.
Koszt: 100
Zdrowie: 50
Atak: 5
Czas rekrutacji: 40
Atak po ulepszeniach: 60
Jeźdźcy Rohanu
Najsilniejsza jednostka Rohanu. Są oni znakomici do walk na otwartym polu. Ich kolejną zaletą jest umiejętność błyskawicznego wycofania się, na przykład za łuczników. Ich prawdziwa siła jednak, zostaje zaprezentowana kiedy atakują w dużej liczbie.
Koszt: 600
Zdrowie: 200
Atak: 40
Czas rekrutacji: 40
Atak po ulepszeniach: 90
Łucznicy Rohanu
Niektórzy jeźdźcy Rohanu posiedli umiejętność strzelania z łuków na koniach.
Koszt: 1000
Zdrowie: 140
Atak: 20
Czas rekrutacji: 40
Wolni łucznicy Rohanu
Łucznicy Rohanu, którzy postanawiają się włączyć do armii Rohanu. Podobnie jak Chłopi, nie są oni zbyt mocni, jednak w większej liczbie potrafią siać z dużej odległości prawdziwe zamieszanie w szeregach wrogiej armii.
Koszt: 300
Zdrowie: 80
Atak: 10
Czas rekrutacji: 30
Chorąży
Ci żołnierze mają za zadanie mobilizować Twoje jednostki do bitwy. Niejeden raz, kiedy Rohańczyk znajdzie się u kresu sił, widok flagi z koniem doda mu sił i odwagi, by jeszcze mężniej walczył, nawet o z góry przegraną sprawę.
Wojownik Elfów
Jednostki te, przysłane przez elfów jako wsparcie dla Rohańczyków wielokrotnie pokażą swą pradwziwą siłę. Ich doskonała umiejętność posługiwania się łukiem oraz mieczem wiele razy pozwolą Ci zmienić wynik bitwy.
Ent
Najpotężniejsza jednostka jaką możesz wcielić do własnej armii. Jednym uderzeniem potrafią oni zniszczyć kilku wrogich żołnierzy jednocześnie. Jednak bardzo boją się oni ognia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|