Carl
Starszy Kogut
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:52, 18 Maj 2007 Temat postu: Jednostki Sił Zła |
|
|
Jednostki Isengardu
Orkowy Robotnik
Ork ten może budować i naprawiać uszkodzone struktury, Tym, co odróżnia go od innych jednostek Isengardu, jest umiejętność skuteczniejszego atakowania Entów.
Uruk-Hai
Uruk-Hai to najsilniejsza jednostka jaką dysponujesz. Prawie tak samo jak ludzie, jednak o wiele bardziej wytrzymali stanowią doskonałą armię, zdolną do pokonania sił Rohanu i Gondoru.
Pikinier
Uruk-Hai wyspecjalizowany w obronie. Jego długa pika zapewnia dość dobrą osłonę przed nacierającymi jednostkami wroga. Mogą oni budować szyki, dzięki czemu są oni w stanie oprócz obrony, ta,że atakować wrogów.
Kusznik
Ubzrojeni w kuszę Uruk-Hai są w stanie doskonale bronić Twą armię z dystansu. Sprawdzają się oni także w ostrzeliwaniu murów wrogich osad, dzięki czemu wspomagają oni Twoje oddziały na drabinach.
Berserker
Są oni szkoleni do przeprowadzenia oblężeń. Do ich umiejętności należy na przykład umiejętność szybkiego wspinania się po drabinach oblężniczych, czy też obsługa miny wybuchowej. Bardzo niebezpieczne jednostki, jednak mogą pomóc Ci w zdobyciu zwycięstwa.
Jeździec wargów
Sojusz wargów z orkami zaowocował powstaniem właśnie tych oddziałów. Wargowie bowiem zgodzili się dźwigać na swych grzbietach Uruk-Hai by razem siać spustoszenie szczególnie w szereach Jeźdzców Rohanu. Podczas gry Uruk-Hai walczą z Jeźdzcami, wargowie atakują konie, raniąc dotkliwie ich nogi.
Taran
Kiedy Uruk-Hai dotrą do bramy atakowanego obozu, mogą spróbować sforsować ją, dzięki temu właśnie taranowi. Wykonany z drewna jest jednak bardzo wytrzymały i w poączeniu z siłą Uruk-Hai stanowi bardzo silną broń.
Balista
Broń ta potrafi błyskawicznie niszczyć obrńców stojących na murów. Bełt, który wystrzeliwany jest z niej przez Uruk-Hai z dużą siłą i szybkością potrafi dolecieć praktycznie w każde miejsce, a nawet uszkodzić bramę wrgoego obozu.
Mina
Wynaleziona przez Sarumana doskonale nadaje się do kruszenia wrgocich umocnień jak na przykład mury. Uruk-Hai, który musi podbiec do murów, by ją wysadzić musi jednak także zginąć. Broń ta nie jest bronią dystansową, więć niosącemu ją Uruk-Hai należy zapewnić ochronę.
Drabina oblężnicza
Przystawiana do murów umożliwia Uruk-Hai wspinanie się na wrogie mury, by tam zaatakować obrońców. Jej wadą jest to, że bez większych problemów może ona zostać strącona przez obrońców, nawet, jeśli znajdują się już na niej Uruk-Hai.
Flaga Białej Ręki
Kiedy Uruk-Hai widzą ten sztandar zyskują na powrót męstwo, odwagę i wolę walki. Znów stają się wtedy morderczą hordą, pod siłą której ugiąć się mogą nawet szyki Jeźdzców Rohanu.
Jednostki Mordoru
Orkowy Robotnik
Zajmuje się on naprawianiem uszkodzonych budynków i zbieraniem surowców. Nie nadaje się praktycznie do walki.
Ork wojownik
Podstawowa jednostka bojowa na służbie u Władcy Ciemności. Wiele takich istot zamieszkuje terytorium Śródziemia, a właśnie liczebność stanowi ich największą siłę. Nie jest to jednak zbyt silna jednostka bojowa.
Ork łucznik
Orkowie zdolni są też do walki na dystans przy użyciu dość prymitywnych łuków. Mogą używać też płonących strzał, które są o wiele skuteczniejsze, niż zwykłe.
Haradrim
Wojownicy z kraju Harad. Najczęściej dosiadają olbrzymich Mumakili, jednak i bez nich stanowią poważnego przeciwnika. Do walki używają włóczni, w których używaniu nie mają sobie w Śródziemiu równych.
Żołnierz z Rhun
Zwani też Easterlingami kolejni ludzie pozostający w sojuszu z Mordorem. Podobnie jak Haradrimowie do walki używają długich włóczni
Górski troll
Najczęściej spotykany w kopalniach Morii. Trolle te, na pewno w dość znaczy sposób przyczyniły się do zagłady Balina, jednak nie zamierzają na tym poprzestać. Wyjątkowo silna jednostka, którą najlepiej eliminować z dystansu.
Troll dobosz
Troll ten, poprzez granie na bębnie motywuje niektóre jednostki do jeszcze większego wysiłku i dalszej walki. Może on być "upgrade'owany" w Jaskini Trolli.
Flaga Mordoru
Widok Wielkiego Oka na fladze potrafi wzbudzić u orków jeszcze większy zapał do walki. Może ona też przyczynić się do ich uleczania.
Katapulta
Machina ta doskonale nadaje się do prowadzenie oblężeń. Może ona także wystrzeliwywać płonocę pociski, które jeszcze skuteczniej niszczą osadę wroga od wewnątrz.
Wieża oblężnicza
Olbrzymie trolle, mogą pchać tą wieżę aż pod mury wrogiej osady bądź miasta. Kiedy wieża zostanie już do nich przystawiona umożliwa siłom Mororu dostanie się na mury i atak. Kiedy wież tych będzie więcej, wróg może mieć duże problemy z zatrzymaniem takiej liczby żołnierzy przed wkroczeniem na teren bazy.
Mumakil
Bestia Haradrimów przypominająca dzisiejsze słonie. Mumakil jest jednak od nich znacznie większy, a dodatkowo posiada długie i ostre kły. Haradrimowie mogą z jego grzbietu dodatkowo ostrzeliwywać wrogich żołnierzy.
Taran
Taran umożliwia forsowanie bram wrogich obozów i miast co z kolei pozwala na wkroczenie do nich sił Mordoru. Jest on bardzo mocny, a wykonany został z drewna.
Grond
Bardzo potężna broń. Jest to swojego rodzaju taran. jednak znacznie cięższy i wykonany z metalu. Za jego poruszanie się odpowiadają trolle. Grond jest w stanie zniszczyć praktycznie każdą bramę. Można go jednak użyć tylko podczas Bitwy o Minas Tirith.
Post został pochwalony 0 razy
|
|