Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Moce Jedynego Pierścienia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna -> BFME
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carl
Starszy Kogut
Starszy Kogut



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:55, 19 Maj 2007    Temat postu: Moce Jedynego Pierścienia

W grze Bitwa o Śródziemie wystepują bonusy, które dodają nowe możliwości (na pewien czas przywołują nowych sojuszników, moce bierne, które zwiekszają procentowo współczynniki, lub wywołują określone zjawiska atmosferyczne) naszej armii. Odblokowuje sie je, za pomocą specjalnych punktów mocy, które zdobywa sie walcząc w bitwach . Korzystać z nich mogą siły dobra i zła. W tym artykule chciałbym przybliżyć wam zaklęcia Sojuszu Zła, które koncentrują się głównie na zwiększaniu siły swych jednostek, gdyż mają duzą przewagę liczebną nad Wolnymi Ludami.

Podgląd wszystkich zakleć Sojuszu Zła:


Pieśń Bojowa: Te zaklęcie po uprzednim odblokowaniu za 1 pkt mocy daje premie +150% obrażeń +50% do zbroi jednostkom w zasięgu jego działania.
Wymagania: Brak



Wizja Palantiru: Aktywacja kosztuje 1 pkt mocy. Czar odsłania co pewien czas nam część mapy.
Wymagania: Brak



Przemysł: Dzięki temu zaklęciu budynki zbierające surowce, które znajdą się w jego zasięgu zyskują 200% efektywności. Kosztuje 4 pkt mocy.
Wymagania: Pieśń Bojowa



Oko Saurona: Kosztuje 4 pkt mocy. Gdy sojusznicza armia znajdzie się w jego zasięgu dostaje premie +150% do zadawanych obrażeń i 200% do zdobywanego doświadczenia. Można aktywować cały czas po upływie odliczania.
Wymagania: Pieśń Bojowa, Wizja Palantiru



Zniszczenie: By odblokować te zaklęcie potrzebne jest 3 pkt mocy. Pozwala co pewien czas niszczyć lasy i zbierać za to surowce.
Wymagania: Wizja Palantiru



Podsycenie ognia: Zaklęcie dodaje na stałe premie dla tartaków : +100% surowców, uaktywnienie kosztuje 8 pkt.
Wymagania: Przemysł, Oko Saurona



Padlinożercy: Aktywowanie kosztuje 8 pkt mocy. Gracz zarabia pieniądze za zabijanie wrogich oddziałów na stałe.
Wymagania: Oko Saurona



Splugawiona ziemia: Wojska Sojuszu Zła walczą o wiele lepiej na własnym terenie, te zaklęcie za 6 pkt mocy tworzy splugawioną ziemię na której lepiej będzie się walczyć twoim jednostkom.
Wymagania: Zniszczenie, Oko Saurona



Zew Hordy: Tym zaklęciem przyśpieszamy tworzenie się jednostek o 200%! . Kosztuje 10 pkt mocy.
Wymagania: Podsycanie Ognia



Lodowaty deszcz: Ten czar kosztujący 8 pkt mocy, gdy zostanie aktywowany usunie wszystkie bonusy wrogich bohaterów.
Wymagania: Splugawiona Ziemia



Ciemność: Kosztuje 10 pkt mocy. Jej aktywowanie daje pewne bonusy siłom zła.
Wymagania: Podsycanie Ognia, Padlinożercy, Splugawiona Ziemia



Przywołanie Balroga: To zaklęcie przywołuje chyba najpotężniejszą jednostkę w całej grze, a mianowicie Balroga. Posiada on ogromne obrażenie,które jeszce mogą być podsycane arsenałem umięjętności i sztuczek które potrafi. Sieje zniszczenie wśród wrogów niestety tylko przez 2 minuty . Kosztuje całe 20 pkt mocy.
Wymagania: Ciemność


PAMIĘTAJ

Najkrótszą drogą do odblokowania przywołania Balroga jest zainwestowanie w moce : Pieśń Bojowa, Wizja Palantiru, Padlinożercy i Ciemność


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna -> BFME Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1