Carl
Starszy Kogut
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:27, 17 Maj 2007 Temat postu: Porady do Reksio i Kapitan Nemo |
|
|
Porady do Reksio i Kapitan Nemo:
UCIECZKA Z SZAMBO-LA
Kiedy wyznawcy bakterii Koli zaczynają atakować, można kliknąć na nich myszką,a zwierzę Hanoi ich na chwilę odstraszy.
LAMPKA DO BUDOWY BALONU
Jeśli nie wiecie, jak kupić lamkę na budowę balonu w Egipcie, to wam podpowiem. Kiedy wyjdziemy z piramidy świecą się światełka w pewnych elementach planszy. Zbierzcie je. Są to monety. Dajcie je kupcowi,a odda wam lampkę.
TRZECI ETAP DŻUNGLI
W prawej górnej części dżungli znajdują się maski Masajajów. Po ich założeniu, Reksio i Kretes będą mogli bezpiecznie wejść do wioski.
LOT BALONEM
Im bardziej balon jest uszkodzony, tym szybciej zużywa się paliwo.
KOPANIE TABLIC W EGIPCIE
1] Nie marnuj dynamitów i bomb
2] Wytłucz Mumionki kamieniami, najlepiej tak bo rozwalić trochę przeszkód
3] Zaplanuj miejsce i sposób zespawania tablicy.
4] Użyj do oczyszczenia drogi w pierwszej kolejności bomb, a dopiero w ostateczności dynamitów.
5] Wszystko rób spokojnie, to nie jest na czas
TARGOWISKO W STAMBULE
W prawej dolnej części bazaru jest łódka, a na niej dodatkowe 10 kremów Nivea. Aby się do niej dostać, trzeba zdobyć trap, znajdujący się w środkowej, górnej części ekranu. Trzeba oszczędzać kremy i dojść do sklepu z gazetami.
POCIĄG W INDIACH
Jeśli potrzebujesz czasu na zastanowienie, ustaw tory tak by tworzyły koło, lub po prostu włącz pauzę.
TARG W EGIPCIE
Aby się wymienić, weż z kieszeni Reksia przedmiot, który chcesz wymienić i użyj go na przedmiocie, za który chcesz się wymienić.
HASŁO DO KOMPUTERA MU
Hasło znajduje się w notesie archeologa. Przyjrzyj się dokładnie inskrypcjom z komnat starożytnych kretonów. Dopasuj wszystkie do siebie, żeby trzy kolejne były ułożone tak, jak na rysunku.
ULICE PARYŻA
W tym labiryncie są dwie możliwości dojścia na zaplecze "Czerwonego Młynka":
1. Łomem, który dostaniemy od Kretonów możemy otworzyć właz kanału i przejśc.
2. Możemy pokazac Kretonom karteczkę z adresem Shlafrocka Holmesa, a oni dadzą nam tajne hasło...
HIPPISI
Przy Hipisach trzeba trochę pomyśleć, ale być wytrwały. Zdradzę tylko, że ostatnia osoba po Prawej potrzebuje 1 monety aby zaśpiewać odpowiednią muzykę.
ZWIERZĘ HANOI
Tutaj trzeba ułożyć Klocki odpowiednio od Dołu do Góry. Pierwszy krążek będzie najłatwiejszy. Najlepiej zacząć od Ostatniego Klocka.
ORIENT EXPRESS
Gdy usłyszymy konduktora to natychmiast wchodzimy do pustego przedziału i czekamy, aż przejdzie dalej.
DROGOWSKAZ DO MU
Musimy znaleźć na mapie wejście do MU. Aby to zrobić, odszukaj w notesie archeologa znaki, które były pod koniec siedzib Kretonów. Możecie je obracać. Przykładajcie je do wysepek po środku. Zdradzę wam, że ma wyjść z tego strzałka i to, że wystarczy obrócić jedną z części. Ale jaką wam nie zdradzę. Ach byłbym zapomniał, lepiej zacząć od tej części przypominającej szpiczasty róg strzałki.
NAUTILUS W TUNELU
Gdy Nautilus zejdzie w dół od razu naciśnij strzałkę w górę (chyba, że w okolicy są jakieś przeszkody albo wjazdy do tunelów). Jeżeli któraś z tych plansz jest zatrudna, możemy specjalnie skusic i spróbowac od nowa, wtedy będzie inna plansza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|