Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna
->
BFME
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Reksio
----------------
Gry z Reksiem
O stronie Reksia
Inne
Spider-Man
----------------
Filmy
Komiksy
Kreskówki
Inne
Gwiezdne Wojny
----------------
Filmy
Książki
Inne
Pokemon
----------------
Anime
Inne
Inne Rzeczy
----------------
Opowiadania
Icy Tower
O różnych innych Rzeczach
BFME
Moja Strona
----------------
O mojej stronie
Regulamin
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Carl
Wysłany: Sob 8:42, 19 Maj 2007
Temat postu: Moce Gwiazdy Wieczornej
W grze Bitwa o Śródziemie wystepują bonusy, które dodają nowe możliwości (na pewien czas przywołują nowych sojuszników, moce bierne, które zwiekszają procentowo współczynniki, lub wywołują określone zjawiska atmosferyczne) naszej armii. Odblokowuje sie je, za pomocą specjalnych punktów mocy, które zdobywa sie walcząc w bitwach. Korzystać z nich mogą siły dobra i zła. Tu postaram się wam przybliżyć zaklęcia Wolnych Ludów, które kładą szczególny nacisk na przywoływanie nowych sojuszników, gdyż ich szeregi są dużo szczuplejsze od szeregów Sojuszu Zła.
Podgląd wszystkich zakleć Wolnych Ludów :
Leczenie
: Potrzebuje zaledwie 1 pkt mocy, wiec można aktywować je już na samym początku rozgrywki. Służy do leczenia jednostek, nawet bohaterów. Jego dużą wadą jest to, że ma bardzo ograniczony obszar działania.
Wymagania
: Brak
Dary Elfów
: Potrzebuje 1 pkt mocy, wiec podobnie jak w przypadku leczenia można je aktywować na samym początku rozgrywki. Tym czarem wzmacniamy bohaterów, którzy po aktywowaniu czaru zadają 50% wieksze obrażenia.
Wymagania
: Brak
Moc Istarich
: By aktywować ten czar potrzebne jest odblokowanie czaru "leczenie". Kosztuje 3 pkt mocy. Po jego użyciu Gandalf zadaje +100% wiecej obrażen od swoich magicznych zakleć,które teraz ładują sie dwa razy szybciej . Moc bierna.
Wymagania
: Leczenie
Werbunek
: To ulepszenie dotyczy wieśniaków, którzy uzbrojeni zostaną w miecze i tarcze. Aby móc z niego skorzystać potrzebujesz czaru "Dary Elfów". Dodatkowo "Werbunek" kosztuje 1 punkt mocy.
Wymagania
: Dary Elfów
Las Elfów
: Aby odblokować Las Elfów potrzebować bedziesz wcześniej aktywować moce "Leczenie" i "Dary Elfów" jak i 4 pkt mocy. Po użyciu na mapie powstaje sztuczny Elficki Las, w którego obrebie twoje wojska dostają bonus +50% do pancerza, a wrogowie tracą wszystkie bonusy.
Wymagania
: Leczenie, Dary Elfów
Rozproszenie chmur
: Ten czar pozwala na krótką chwile przeświecia pewnym promieniem słonca przez chmury. Orki, które znajdą sie w zasiegu działania czaru zostaną oszołomieni. Kosztuje on aż 8 pkt mocy.
Wymagania
: Moc Istarich, Las Elfów
Przywołanie Elfickich Sojuszników
: Dzieki temu czarowi możemy co jakiś czas przywoływać grupke elfów,którzy walczyć bedą za naszą sprawe . Walczą niestety tylko przez ograniczoną ilość czasu. Odblokowanie kosztuje 8 pkt mocy.
Wymagania
: Las Elfów
Przywołanie Rohanskich Sojuszników
: Tym czarem za 8 pkt mocy przywołujemy oddział Rohirrimów, który stratuje twoich przeciwników z powierzchnii ziemii
Wymagania
: Leczenie, Werbunek
Przywołanie Orłów
: Tym czarem przywołujesz poteżne wielkie orły, które bedą walczyć dla ciebie w powietrzu (potrafią przeciwstawia sie nawet Nazgulom). Ich odblokowanie kosztuje 10 pkt mocy.
Wymagania
: Rozroszenie chmur
Przywołanie Entowych Sojuszników
: By odblokować te zaklecie potrzebować bedziemy 10pkt mocy oraz wcześniejszego odblokowania czaru "Przywołanie Rohanskich Sojuszników". W zamian za to dostajemy kilku poteżnych lecz wolnych Entów, którzy wspomogą naszą armie.
Wymagania
: Przywołanie Rohanskich Sojuszników
Anduril
: Ten czar podwaja obrażenia zadawane przez Aragorna. Kosztuje 8 pkt mocy.
Wymagania
: Rozproszenie Chmur, Przywołanie Elfickich Sojuszników, Przywołanie Rohanskich Sojuszników
Armia Umarłych
: Najpoteżniejszy czar Wolnych Ludów. Za 16 pkt mocy przywołuje armie umarłych, która przez 2 minuty niszczy wszystko co napotka na swej drodze.
Wymagania
: Anduril
PAMIĘTAJ
Najkrótszą drogą do odblokowania armii umarłych jest zainwestowanie w moce : Leczenie, Dary Elfów, Las Elfów, Przywołanie Elfickich Sojuszników oraz Anduril.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin