Forum Forum o Reksiu i Spider-Manie Strona Główna
->
BFME
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Reksio
----------------
Gry z Reksiem
O stronie Reksia
Inne
Spider-Man
----------------
Filmy
Komiksy
Kreskówki
Inne
Gwiezdne Wojny
----------------
Filmy
Książki
Inne
Pokemon
----------------
Anime
Inne
Inne Rzeczy
----------------
Opowiadania
Icy Tower
O różnych innych Rzeczach
BFME
Moja Strona
----------------
O mojej stronie
Regulamin
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Carl
Wysłany: Sob 8:55, 19 Maj 2007
Temat postu: Moce Jedynego Pierścienia
W grze Bitwa o Śródziemie wystepują bonusy, które dodają nowe możliwości (na pewien czas przywołują nowych sojuszników, moce bierne, które zwiekszają procentowo współczynniki, lub wywołują określone zjawiska atmosferyczne) naszej armii. Odblokowuje sie je, za pomocą specjalnych punktów mocy, które zdobywa sie walcząc w bitwach . Korzystać z nich mogą siły dobra i zła. W tym artykule chciałbym przybliżyć wam zaklęcia Sojuszu Zła, które koncentrują się głównie na zwiększaniu siły swych jednostek, gdyż mają duzą przewagę liczebną nad Wolnymi Ludami.
Podgląd wszystkich zakleć Sojuszu Zła:
Pieśń Bojowa
: Te zaklęcie po uprzednim odblokowaniu za 1 pkt mocy daje premie +150% obrażeń +50% do zbroi jednostkom w zasięgu jego działania.
Wymagania
: Brak
Wizja Palantiru
: Aktywacja kosztuje 1 pkt mocy. Czar odsłania co pewien czas nam część mapy.
Wymagania
: Brak
Przemysł
: Dzięki temu zaklęciu budynki zbierające surowce, które znajdą się w jego zasięgu zyskują 200% efektywności. Kosztuje 4 pkt mocy.
Wymagania
: Pieśń Bojowa
Oko Saurona
: Kosztuje 4 pkt mocy. Gdy sojusznicza armia znajdzie się w jego zasięgu dostaje premie +150% do zadawanych obrażeń i 200% do zdobywanego doświadczenia. Można aktywować cały czas po upływie odliczania.
Wymagania
: Pieśń Bojowa, Wizja Palantiru
Zniszczenie
: By odblokować te zaklęcie potrzebne jest 3 pkt mocy. Pozwala co pewien czas niszczyć lasy i zbierać za to surowce.
Wymagania
: Wizja Palantiru
Podsycenie ognia
: Zaklęcie dodaje na stałe premie dla tartaków : +100% surowców, uaktywnienie kosztuje 8 pkt.
Wymagania
: Przemysł, Oko Saurona
Padlinożercy
: Aktywowanie kosztuje 8 pkt mocy. Gracz zarabia pieniądze za zabijanie wrogich oddziałów na stałe.
Wymagania
: Oko Saurona
Splugawiona ziemia
: Wojska Sojuszu Zła walczą o wiele lepiej na własnym terenie, te zaklęcie za 6 pkt mocy tworzy splugawioną ziemię na której lepiej będzie się walczyć twoim jednostkom.
Wymagania
: Zniszczenie, Oko Saurona
Zew Hordy
: Tym zaklęciem przyśpieszamy tworzenie się jednostek o 200%! . Kosztuje 10 pkt mocy.
Wymagania
: Podsycanie Ognia
Lodowaty deszcz
: Ten czar kosztujący 8 pkt mocy, gdy zostanie aktywowany usunie wszystkie bonusy wrogich bohaterów.
Wymagania
: Splugawiona Ziemia
Ciemność
: Kosztuje 10 pkt mocy. Jej aktywowanie daje pewne bonusy siłom zła.
Wymagania
: Podsycanie Ognia, Padlinożercy, Splugawiona Ziemia
Przywołanie Balroga
: To zaklęcie przywołuje chyba najpotężniejszą jednostkę w całej grze, a mianowicie Balroga. Posiada on ogromne obrażenie,które jeszce mogą być podsycane arsenałem umięjętności i sztuczek które potrafi. Sieje zniszczenie wśród wrogów niestety tylko przez 2 minuty . Kosztuje całe 20 pkt mocy.
Wymagania
: Ciemność
PAMIĘTAJ
Najkrótszą drogą do odblokowania przywołania Balroga jest zainwestowanie w moce : Pieśń Bojowa, Wizja Palantiru, Padlinożercy i Ciemność
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin